måndag 14 augusti 2017

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!

så många punkter på måste-listan klara och strukna under semestern
Citronsyra
Bikarbonat
avkalkade maskiner i köket
eldningsförbudet upphört
gamla dagböcker och brev mm brända
sill-lunch på egna potäter
laktosfri smultronglass
en fantastiskt vacker dag i Grundsund
båttur till och från Grundsund
havet
fin em med guddottern med familj
barnböcer
läsa högt
action-lek
en bokhylla till sorterad och rensad
mer grejer till återvinningen
dammsaugaren











7 kommentarer:

  1. Ok, det låter som du har stortömning hemma!

    SvaraRadera
  2. Grundsund - visst är det ett lite trist namn på ett så fint ställe!

    SvaraRadera
  3. Citron och bikarbonat, den kombon är oslagbar vad gäller rengöring. Har testat efter ett tips på en blogg.

    SvaraRadera
  4. Men nu hade vi inget lika :) Grundsund och havet blev mina favoriter för mig :) Så trevligt att få nya platser uppräknade liksom :) Nu ska jag Googla på din besökta plats :)

    SvaraRadera
  5. Sill och egna potäter, det ska vi ha idag!!! Jag har 10 stånd, och grävde upp 5 idag. Stadstös som jag är, så är det extra fint med en liten, liten täppa till marklägenheten.
    Hoppar över min egen lista denna veckan, eftersom jag inte var hemma. Återkommer på måndag!
    Kul med en antilista, eller vad man ska kalla den.
    Krama ur de sista semesterdagarna till max!
    Karin

    SvaraRadera