onsdag 6 juli 2016

Jag hann!




Så här vackert väder var det när jag bestämde mig för att gå en promenad.
Lyckat beslut, för nu, 1,5 timme senare,regnar det ute och åskan mullrar i bakgrunden.
Men vad gör det, som sagt, promenad avklarad och avnjuten, potatisgratängen i ugnen och halva näst sista Harry Potter-boken kvar att läsa! Visserligen borde jag stryka tvätt (jo, jag stryker fortfarande en del, och, jag vet, jag får skylla mig själv) men, vad är måsten till för om inte att undvikas ;)

Medan jag gick på min promenad lyssnade jag på Annika Lantz sommarprat. Gillade! 
Lyssnar gör jag genom att ladda hem podden - via DEN HÄR appen.

Lyssnar ni på poddar? Vad lyssnar ni på? vad lyssnar ni genom för app?

Hoppas er dag är minst lika skön som min!








9 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. En helt underbar bild. Nästan hela Sverige verkar ha dåligt väder just nu. Här har det varit soligt med enstaka moln sedan i söndags. Vädergudarna tänker för en gångs skull på oss nollåttor och alla turister som är här just nu.

    Lyssnade på jobbrelaterade poddar förut, men gör det inte nu. Jag är så gammalmodig att jag håller mig till "riktiga" pappersböcker.

    Svar: Tack för ditt långa svar till min kommentar. Skulle kunna svara, men eftersom jag har min åsikt och du har din är det liksom ingen idé. Vi är ju faktiskt goda bloggkompisar och hoppas att vi förblir det.

    SvaraRadera
  3. Efter regnet (50 mm) såg min himmel likadan ut som din!

    Finns massor av trevliga poddar att lyssna på! Men här, vid datorn kör jag ofta något på play.

    SvaraRadera
  4. Att våga, det är liksom grejen.
    :-)
    Ha en fortsatt fin sommar
    Kiki

    SvaraRadera
  5. Du hann med en promenad på 1,5 timme, så skönt. Här uppe i Kiruna har vi så gott som regn och rusk varje dag.. usch och tvi vad less vi börjar bli. Men väderoptimist som jag är så tror jag på augusti månad :)

    SvaraRadera
  6. Flott å ta ein tur med det samme du kjem på det,
    ofte dårleg løsning å vente...
    Nydeleg bilde frå turen din.
    God helg frå Anne-Mari

    SvaraRadera
  7. Flott å ta ein tur med det samme du kjem på det,
    ofte dårleg løsning å vente...
    Nydeleg bilde frå turen din.
    God helg frå Anne-Mari

    SvaraRadera
  8. Promenad i sånt väder är aldrig fel. Tyvärr dåligt på att lyssna, även om jag tänkt tanke...

    SvaraRadera