måndag 28 december 2015

Tacksamhet ... och en klok Nemi


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!




4537 – 4561 

Soff-mys med fina gänget coacher
smörgåstårta
vila mitt på dagen
fler böcker av en favoritförfattare*snabblagad lunch
da’n före da’n före doppareda’n
kallrökt lax till lunch
Ris a la Malta
näsdukar
nässpray
värktabletter
varm choklad med grädde
paradis – som i en ask ;)
Harry Potter-världen
Jansson
boken om pojken som blev Father Christmas
julkort
rostade rotsaker
gott löst-té
återhämtning
nyårskort att skicka
snövitt landskap
päron- och vaniljmarmeladen som jag nästan glömt bort – mums!
Under – magiska eller ej
lästid :) mycket lästid







6 tankar ... jag ska försöka hitta de andra fem :)







6 kommentarer:

  1. Åh vad jag önskar att det var jag som publicerat denna listan. Den andas verkligen lugn och ro (om jag bortser från den där förkylningen du verkar ha drabbats av....)
    God fortsättning ♥
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vilken bra lista. päron och vaniljmarmelad lät gott och varm choklad med grädde.
    Ha en bra fortsättning.

    SvaraRadera
  3. En riktigt julig Eva-blandning, bortsett från förkylningen då, men nässprayen verkar ha gjort susen där;-)

    Åsså ris à la Malta (mums) och Harry Potter, helt i min smak:-)

    SvaraRadera
  4. Paradis i en ask , mums älskar choklad !!!
    Så mycket härligt lugn och myskänsla i din lista
    Krya på dig nu
    Krämisar Sanna

    SvaraRadera
  5. Näsdukar, nässpray och värktabletter är ju inget roligt, men samtidigt bra att det finns när man behöver det. Vila, tid att läsa och lite gott te låter mycket bättre! Fortsätt krya på dig och njut av den fina vintern som är här nu!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår bättre nu! I övrigt en mysig och fin lista. som vanligt :-) Kram

    SvaraRadera