lördag 26 december 2015

Mätt och belåten? Lite tråkigt?


Julvila i all ära - men hjärnan får ju lite tråkigt till slut ;) 
Så, varför inte sysselsätta den - utan att behöva röra sig? 


Hitta Pandan! Varför inte göra det på tid. Tävla med familjen.
Se det som övning inför kommande jobb-dagar ... fast mycket, mycket roligare.




Hitta katten. Jodå! Den finns där! Men, det är klart den gömmer sig - efter vad den gjorde med julgranen. Fast, det kanske inte var hos dig?


Nej, just det. Det var här jag såg det:









7 kommentarer:

  1. Yes! Jag fann både pandan och katten. :-) Trevligt med lite hjärngympa som kontrast till knäck och kaffe. God fortsättning på julhelgen. Julkram

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Så himla roligt! Pandan såg jag direkt, katten tog tre vändor att hitta, men till slut så...

    Asgarvade åt filmen. Tänk att man kan ha såååååååå roligt med en julgran:-)))))))

    SvaraRadera
  3. Ha en fortsatt trevlig helg...

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  4. Oj...ska se om jag hittar min hjärna bara först...tror den ramlade ur och hamnade under soffan igår....somnade ju ifrån både tv och film...ska omedelbart leta upp den ;)

    Ha några underbara dagar nu...snart är det nyår :)

    SvaraRadera
  5. Tack för hjärngympan och ett härligt skratt!!
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  6. Ja katten var betydligt svårare än pandan. Bra med lite hjärngympa efter att hjärnan fått vila några dagar.
    Hoppas förkylningen gett med sig och att du haft några sköna dagar. God fortsättning!

    SvaraRadera
  7. God Fortsättning!
    när jag först såg det där med pandan på fb trodde jag det var bluff, men nu hittade jag den. Kissen med. Och katter, man kan inte annat än älska dem. Lite av det där har vi haft förr om åren, men våra har hållit sig i skinnet i år :-) Inte en kula till spillo

    SvaraRadera