fredag 6 november 2015

Lördagstema - Citat











10 kommentarer:

  1. Förhoppningsvis! Jag vet jag vad du syftar på och jag håller 100 procent med dig. Men jag undrar just nu... Eller som jag skrev för ett tag sedan - vart är vi på väg...

    SvaraRadera
  2. Så sant som det är sagt... det ger lite hopp om framtiden.
    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Stämmer bra det där citatet. Verkligen ett aktuellt tema.....
    TREVLIG HELG !

    SvaraRadera
  4. Precis! Och jag tror mig ana vad citatet syftar på. Trevlig lördag till dig Eva. Kram

    SvaraRadera
  5. Helen Keller. Denna fantastiska människa. Kvinna.
    Och här sitter vi och klagar på småsaker.
    Men nog sjutton kan vi göra mycket själva också!
    Trevlig helg, Eva!

    SvaraRadera
  6. Ja så är det ....men jag fick lära mig annat. Bra karl reder sig själv sa far till mig redan som liten så det var länge jag trodde jag var en bra karl tihi. Obs att jag har alltid rett mig själv och varit stolt över det. Be om hjälp det kan jag det med när så erfordras.

    SvaraRadera
  7. Ett bra citat, särskild i tider som de vi har nu! Ingen kan göra all, men alla kan göra något.

    SvaraRadera
  8. Dagens sanning alla dagar på året :)

    Bra citat.

    Fast ibland får man klara sig själv ändå ;)

    SvaraRadera
  9. Så är det, vi behöver varandra!

    SvaraRadera
  10. Aktuellt citat i dessa tider!
    En tebild kommer nog också från mig i nästa veckas citat.....
    Kram Karin

    SvaraRadera