lördag 22 augusti 2015

Lördagstema - Citat












11 kommentarer:

  1. Måste medge att jag inte riktigt förstår citatet och det beror inte på bristande språkkunskaper, snarare på min fantasi just nu. Intressant bild :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, det gäller att se det vackra i allt det kaotiska och ta tillvara på guldstunderna. Härlig lördagskväll till dig Eva!

    SvaraRadera
  3. Hade det inte varit för ordet "cruel" hade jag helt hållit med Arakawa. Där tappades säkert nå't i översättningen skulle jag gissa. Fastnar förresten på din underbara bild som är riktigt läcker:-)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar kaos, det ger guldkant och äventyr i livet! Bilden ser ut som statyerna vi såg igår i Trädgårdsföreningen här i Gbg, tyvärr tog baterit slut i min kamera...

    SvaraRadera
  5. Kaos kan vara härligt och underbart ibland, men också förskräckligt ........odrägligt!
    Kul bild!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Ja Eva, både och tycker jag :)

    SvaraRadera
  7. Kaos kan vara bra... som din bild, som passar så bra!

    SvaraRadera
  8. Javisst så tycker även jag och ur det negativa kan det komma något positivt om man har förmågan att se det. Bilden är urläcker.

    SvaraRadera
  9. En person med ljus i blick kan säga så. Väldans vacker bild!
    /kiki

    SvaraRadera