torsdag 25 juni 2015

In all her (?) glory!


Soppsleven Nessie, mina vänner:













16 kommentarer:

  1. Förstår att du gillar "Nessie"... snygg sak det där! Och nu väcktes mitt habegär - vill ha, vill ha!

    SvaraRadera
  2. Supersnygg, ett konstverk som står på egna ben!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  3. Nä men vilken skönhet! Det är nästan så att jag vill börja äta mer soppa bara för att köpa en sådan fin pryl. Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Helt klart en hunn :) Lekker.
    Ha en fin dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2015/06/25/i-like-torsdagstema/

    SvaraRadera
  5. Hur läcker som helst, vill ha :-)

    SvaraRadera
  6. Förstår att du älskar Nessie. Precis om hos dom andra så uppstår även här ett stort ha-begär. Ska bara kolla färgskalan först;-)

    SvaraRadera
  7. Och jag ser ett ansikte... ;-) Riktigt snygg soppslev.

    SvaraRadera
  8. Mmm jag har också sett och fallit för henne. Dock inte köpt. Men hon tilltalar mig väldigt!

    SvaraRadera
  9. Vilken läcker form! Trevlig helg! /Lotta

    SvaraRadera
  10. En ståtlig soppslev må jag säga, helt klart värd ett inlägg.
    /Kiki

    SvaraRadera
  11. Snygg design!! Gillas verkligen....

    SvaraRadera