tisdag 24 mars 2015

Pippi på tävlingar?


Borgmästaren, ägaren av bloggen Mitt Hem är Min Borg har en utlottning på gång.
Har ni aldrig tittat in på Borgmästarens blogg så gör det. Det är en ljus fin blogg med mycket pyssel och färger. Älskar färger!
Jag hittade Borgmästarens blogg via Fototrissen - man kan inte säga annat än att bloggande berikar!

Det är färgerna som gör att icke-pysslande jag gärna skulle kunna tänka mig en av de sköna fåglarna som ni ser i bild till vänster :) En sådan skulle nog trivas väldigt bra hos mig :)

Alla får vara med - gå nu och kika du med!








8 kommentarer:

  1. Ska genast kika! Fåglar borde ju vara något för mig!

    SvaraRadera
  2. Japp, Gärdsmygen som är ornitolog nappar alldeles säkert på tävlingen. Å vad du är tävlingssugen på sistone. Hoppas du vinner en av fåglarna. Å man blir verkligen glad av färgerna, det kan jag verkligen hålla med om:-)

    SvaraRadera
  3. Tack för din support Eva i mitt bloggbyte. Måste fråga en sak - när jag skriver en kommentar så länkas det till min profil. Jag vill att det ska länkas till min blogg. Hur gör jag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror att du kan reglera det i bloggens "adminsida"... där du har menyn till vänster - där finns alternativen översikt, inlägg mm - samt alternativet Google+. Tror att du kan ändra det där. Tror ;)

      Radera
    2. Tack! Ska genast undersöka det! :-)

      Radera
  4. Låter som en blogg för mig. Ska kika in.

    SvaraRadera
  5. Har följt den ett bra tag och är med i tävlingen!

    SvaraRadera
  6. Kul med utlottningar och där har jag varit och läst några gånger, också i samband med fototrissen. Hoppade över både trissen och tisdagstema denna gång, hade noll inspiration.

    SvaraRadera