onsdag 4 februari 2015

Minnesmäkt





Onsdagstema








18 kommentarer:

  1. Japp, en tatuering är då ett minne för livet, även om den kan ändra utseende så småningom;-)

    SvaraRadera
  2. Några sådana har man som minnen :)

    SvaraRadera
  3. Ja just det !! Fyndigt som vanligt. Dock inget jag själv skulle vilja ha varken på armar eller ben eller någon annanstans heller ;-)

    SvaraRadera
  4. Snyggt för det som gillar och har det. Icke för mig dock. Är för gammal för tatueringar. När jag var ung sa man att det bara var sjöman och kåkfarare som tatuerade sig. Och sjömän var väl ok, men...

    SvaraRadera
  5. Det vill till att relationen håller!

    SvaraRadera
  6. Fin tatuering och intressant symbol, vad betyder den? Blir ju lite nyfiken...

    SvaraRadera
  7. Vackert. Har ju själv ett fredsmärke på underarmen som påminnelse om vad vi alla borde sträva efter.

    SvaraRadera
  8. Har inte minnesmärkt mig alls.
    Inte ens tänkt tanken.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  9. Tror att vigselringen får vara mitt minnesmärke. Vill inte ha tatuering, rena trenden just nu tycks det! Man kanske skulle omskola sig till tatueringsborttagare, tror det är ett framtidsyrke.
    Och så borde man kanske veta vad symbolen innebär?

    SvaraRadera
  10. Ja en tatuering är sig också ett minnesmärke :)

    SvaraRadera
  11. Lite annorlunda tanke men rätt tycker jag
    Ha en fin mitt i veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera
  12. Treenigheten omgärdad av hjärtat...? Men vad är det då i mitten av triangeln? Vet du ngt om tatueringen? Blir lite nyfiken.

    SvaraRadera
  13. Det minnesmerket kommer ikke på min hud.
    Men artig.
    Ha en deilig kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2015/02/04/onsdag-tema-og-minnesmarkt/

    SvaraRadera
  14. Nej, varken jag, Kent eller någon av mina barn har någon tatuering som väl är. Tycker det är synd att förstöra sin kropp med sådant. Det räckte med att döttrarna tog hål i öronen för att jag skulle sörja...
    Kram

    SvaraRadera
  15. Blir nyfiken på betydelsen bakom?
    /Kiki

    SvaraRadera
  16. Fyndigt fotat - men nä tack. Förstår inte vitsen med att märka sig för livet.

    SvaraRadera
  17. Min form av märkning! Har planer på fler...

    SvaraRadera