måndag 7 juli 2014

Tacksamhet ... och en smickrad Eva :)



Under den här bilden återkommer, (nästan) varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. Gör du något liknande? Nämn det gärna i en kommentar :)  Tillsammans gör vi vardagen ljusare!


2773 – 2786


Semester
doften av nybakat
piroger
bokläsardag tack vare åska och regn
räv på besök
barns raka frågor
bokpaket
verandakväll
fint besök
god marinad
jordgubbar och glass
att kunna klia på myggbett
Bluetooth
Fredrik gillade min Instagrambild





*starstruck*








7 kommentarer:

  1. Förstår att Fredrik gillade starstruck! Bilden säger allt om njutning:-)

    SvaraRadera
  2. Oj är du också på instagram, det är jag med...
    måste kolla var du är om jag hittar dig, är ju inte så hajig på det där ännu.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  3. Alltid kul att se vad du är tacksam över, och jag tror att det nog kan bli dags för mig att ta upp gladmåndag igen - som en del i min rehabilitering!

    SvaraRadera
  4. Doften av nybakat :-)
    Den bästa doften i världen!

    SvaraRadera
  5. Vi kanske kan göra måndagar till "tacksamhet" tillsammans? Många som delar med sig av vad man är tacksam för, och på måndagar? En liten bloggcirkel?

    //Ulrika

    SvaraRadera