torsdag 12 juni 2014

I Like ...





Torsdagstema








10 kommentarer:

  1. Verkligen! I like!
    Både själva nötterna och kortet i sig.

    SvaraRadera
  2. Nötter är ju aldrig fel är det sedan pistage är det riktigt mumsigt:-)
    Såg att den lades in för 4 månader sedan, har sökt sedan 2006
    men slutade för ett halvår sedan när jag hittade den andra;-)
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Ja, nötter är gott och särskilt pistagenötter! Fin bild!

    SvaraRadera
  4. Hm, är det nötter? Mitt otränade öga trodde först att det var musslor, hehe... okej, gillar nötter jag med, men är alldeles för lat och ivrig för att tvingas skala dem :-)

    SvaraRadera
  5. Mums! Gillar hur du drivit upp färgstyrkan. Det blir lite pondus över glasburken.
    /KIki

    SvaraRadera
  6. Mums! Gillar hur du drivit upp färgstyrkan. Det blir lite pondus över glasburken.
    /KIki

    SvaraRadera
  7. Jag också men jag får inte äta dem för då svullnar jag igen i halsen.Snyft

    SvaraRadera
  8. Oh, här är en till som gillar, speciellt pistage. Gillar även bilden som är en tiopoängare. :)

    SvaraRadera