fredag 6 juni 2014

Ägg-klusivt: en färgstark fundering ...





Ordlös Lördag








15 kommentarer:

  1. Har du skapat denna tavla!!!??? Hur coolt som helst. Gillar äggsklusiva "personligheter" med limegröna pratbubblor:-)

    Du är sååååå himla duktig på - ja alt helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Haha, snacka om färgstark fundering, riktigt grön! Skojigt värre :-)

    SvaraRadera
  3. Du kunde inte hålla dig från färg...det gjorde du rätt i! Så rolig och läcker bild! En skapelse!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Läcker bild och jag undrar vad han tänker på där han balanserar på grenen. Den gröna färgen i tankebubblan lyfter bilden. Snyggt!!!

    SvaraRadera
  5. Det var ett roligt bildmontage. Den bilden gillar jag.

    SvaraRadera
  6. Underbar bild men så nyfiken jag blir! Vad i all sin dar skulle det stå i bubblan?
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  7. Kvaliteten på dina tvistar är fenomenal.
    Gillar färgstarka funderingar, tillåtande är utvecklande.
    /Kiki

    SvaraRadera
  8. Jag gillar både ägg och färgstarka funderingar!
    Kul bild!

    SvaraRadera
  9. En grön fundering inte illa ;-)

    SvaraRadera
  10. Hahaha, vilken rolig lösning! Jag är nyfiken på vad äggubben funderar på...

    SvaraRadera
  11. Kreativt och annorlunda tänk och det gillar jag.

    SvaraRadera
  12. En svartvit bild med knorr! Piffigt och kreativt med den gröna tankebubblan :)

    SvaraRadera
  13. Undrar vad han säger... Rolig och lite annorlunda bild. :)

    SvaraRadera
  14. En härlig filosof, har du skapat honom själv? Härlig lösning på temat. Har tyvärr inte kunnat ägna någon tid till blogg o inlägg. Min sambo är svårt sjuk och min tid har gått åt till det, mest sjukhusvistelser. Ha det bra Eva.

    SvaraRadera