onsdag 4 december 2013

Perspektiv





Onsdagstema






14 kommentarer:

  1. Ett kolossalt vackert skådespel:-)

    SvaraRadera
  2. Läckert! Här kan man tala om olika perspektiv!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående talare! Otroligt vackert!

    SvaraRadera
  4. Nice picture, wonderful light and exquisite hues, delicateness, I love the sky!

    SvaraRadera
  5. Så fint och så fick jag musik till,
    en bra början på onsdagen allt.
    Vi har 6,5 kalla grader med sol ska allt ta på mig icebugs
    å gå ut en stund...
    ja Rantafar å Nikon får följa med.

    SvaraRadera
  6. Otroligt vackert med alla de där stenarna ... fint fotoobjekt dessutom :)

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker bild enkelt men ändå så snyggt. Det är det enkla som oftast är det finaste Bra jobbat.

    SvaraRadera
  8. det kan man verkligen tycka att det är kolossalt många stenar
    Ha en fin kväll
    Kram Meta

    SvaraRadera
  9. Så vackert som bara en Eva kan komma på. Varför krångla till det. Anar ibland att det svåra egentligen ligger i att göra det enkelt ;-) Du lyckas då alltid kolossalt perfekt.

    SvaraRadera
  10. Kolossalt spännande bild med två samspelta motpoler.

    SvaraRadera
  11. Så otroligt vackert! ♥

    Tack snälla du för dina fina ord på min blogg.
    Livet har varit så upp och ner för oss. Det är därför jag inte varit ute så mycket i bloggvärlden på ett tag. Men eftersom din blogg tillhör en av mina favoriter stannar jag till här miss i nassen och njuter av orden och bilderna du delar med dig av.

    SvaraRadera
  12. Annorlunda perspektiv och kolossalt vackert.

    SvaraRadera
  13. Har lite dålig uppkoppling så jag lyssnade inte på låten, men en riktigt tjusig bild :)

    SvaraRadera
  14. Tänk att en sådan "hög" kan vara så vacker! Jo det ska vara Eva Trillian till det!

    SvaraRadera