lördag 26 januari 2013

Tänkvärt på en parksoffa!



Ordlös Lördag
Tänkvärda skyltar




23 kommentarer:

  1. Jag tror du är en sådan människa Eva!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du tror så fint att jag blir rörd :) Bär dem med mig idag för att känna hur de värmer:)

      Radera
  2. Underbart budskap!Passar in på dig!

    SvaraRadera
  3. Håller med föregående talare :0)

    SvaraRadera
  4. Fint budskap där..jo...ibland när man går ut på stan kan man finna de där budskapen som nån skrivit mitt i ingenting..man stannar upp mitt i steget och bara "finns" för en liten stund.
    Stressen försvinner för en stund...!
    Livet som det ska vara gör sig påmint..!


    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna tro att det gäller för alla människor. Att alla har någon som älskar dem för den dom är och för att de finns till.

    SvaraRadera
  6. Ikke dumt å bli minnet på.
    Fin benk.
    Ha en flott lørdag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/01/26/skilterier/

    SvaraRadera
  7. Fina och tänkvärda ord :)

    SvaraRadera
  8. Härligt budskap - något att bli glad över!

    SvaraRadera
  9. llH har knyckt min kommentar, så enkelt är det. Nu vet jag inte vad jag ska säga;-)

    SvaraRadera
  10. Man må jo håber der er nogen der synes det om en selv;-)

    SvaraRadera
  11. Det där var ju jättefint! :)

    SvaraRadera
  12. Vilken vacker tanke! I den finaste av världar får vi alla uppleva det... för visst är vi värda! Får mig att tänka på Auggie i Wonder som tyckte att att alla minst en gång i sitt liv borde få stående ovasioner. Det får du av mig nu när du visar denna tänkvärda bild. :)

    SvaraRadera
  13. Underbart! Den som skrivit budskapet är också en riktig glädjespridare.

    SvaraRadera
  14. Bästa, härligaste och mest tänkvärda texten idag!

    SvaraRadera
  15. Det borde alla människor ha stämplat i pannan!! som en ständig påminnelse!
    Tack för "skylten"!

    SvaraRadera
  16. Passande positiva ord på den bänken. Härligt!
    Dina bidrag gör mig glad, tänkvärda ord som sprider glädje!

    SvaraRadera