måndag 10 december 2012

Tacksamhet ...



1072 - 1090

Riktigt kallat = pudersnö och knarr :)
barns pepparkaksbakskoncentration
Skumtomteglädje
pepparkakssnällhet
extra filt i sängen! Varmt och skönt!
sovmorgon
Grön pesto-ost
TV-fria kvällar
Legender kring jul
Änglar
Hembakat bröd hela veckan
Mössa i kylan
Saffran
Bortglömd, men ny funnen, skatt: BERSÅ
QI
Saffransbullar med mandelmassa
Lunch med Mr. Right och hans kollega – en lördag när de inte kunde vara lediga
Lugn bilfärd i ett vackert vinterlandskap
Berättelser – Fyllda med kärlek och hemlängtan






"Happiness is a form of courage."
Holbrook Jackson



4 kommentarer:

  1. Ljuvlig tavla!
    Att vara tacksam, är ett sätt att bejaka sitt liv och med det blir det lättare och roligare..
    KRAM
    Fia

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fint du skriver, sitter här och ler.
    Härligt att äta lunch med Mr Right också.

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  3. Håller med Lissen.
    Men jag säger som så:
    1. Skippar 1-5
    2. YES till 6-8
    3. Skippar 9 och 10
    4. 11 och 12 tar jag
    5.13-14 skiuppar jag också
    6. 15 QI är världsbäst - du menar väl originalet med Steven Frey! Är på här hela tiden:-)
    7. Resten hoppar jag också;-)

    PS. Hur många bloggar har du egentligen? Provtryckningar var ju min "ingångsport", så jag stannar kvar här om jag får;-) DS

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Ja, jag menar (verkligen) originalet. Allt annat får vara ;)
      De andra två bloggarna är fotoutmaningar. 365 + 1 för 2012 och 365 för 2013. Vill inte "lusa ner" med allt för många på en o samma blogg. Men det är här jag tänker högt ;) Trevligt att ha dig här, men jag kommer allt över till dig allt som oftast!

      Radera