tisdag 18 september 2012

Eller?








8 kommentarer:

  1. Dina tankar och texter går ofta rätt in i mitt hjärta Eva.

    Om du bara visste så många funderingar jag har haft kring detta...

    ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. Haha, mitt i prick! Men frågan är hur många som skulle lyssna om man berättade allt elände... nu menar jag inte att jag är speciellt eländig men det gäller att välja rätt öra om man vill lätta sitt hjärta. :)

    SvaraRadera
  3. -"Hur mår du?"
    -"Det är bra!"

    För vem vill lyssna på min värk, kollegan på jobbet som stressar mig, sonen med strulet i skolan, ekonomin som inte går ihop... :-\

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  4. Exakt......för att det är lättare? För att inte verka besvärande för den som frågar? Vill den som frågar ha ett ärligt svar och hur vet man det, alla gånger? Jag märker att jag har börjat att svara mer ärligt, inte alltid, men oftare......dock med en kortfattad version. Frågar personen mer kan jag gå in på mer detaljer, då har den visat ett intresse. Men än idag kan jag komma på mig med att tänka "varför sa jag så?" när jag svarat "Bra" på frågan

    SvaraRadera