måndag 30 juli 2012

Continuing my Eὐχαριστέω - Multitudes on monday





Continuing my Eὐχαριστέω - Multitudes on Mondays: 



714 … old-fashioned VW-buses – hippiebussar ;)
715 … Probably the best raspberry-ice-cream of this summer
716 … New shoes – Ecco rules
717 … New “faces” in  my blogosphere
718 … New take on death … will think  more about this and get back to you
719 … steaming hot showers
720 … Time to think
721 … Watching movies –together
722 … kolakakor … untranslatable
723 … debates
724 … Baby bird, lost and tugging at our heartstrings
725 … The One Year Bible – I like it
726 … Pajama-days
727 … Driving
728 … Short-notice vacation-trip
729 … Odense dessertsås nougat … untranslatable
 






2 kommentarer:

  1. VW bussar är ju helt i min smak liksom Ecco skor!
    Roligt dessa multitudes, måste kolla mera där;-)

    SvaraRadera
  2. så många fina inlägg du har hunnit med... med så många fina bilder. Och intressant med dina tankar om tro. sen blev jag riktigt glad när jag såg de två glada damerna av Ari Cohen. Brukar själv besöka hans hemsida för att peppa upp mig själv. För äntligen vid äldre ålder har jag börjat klä mig som jag vill, utan att bry mig om det är "passande" för en kvinna i min ålder. Färgrikt, blandmönstrat kan ha dubbla klänningar i olika längder osv osv, så Ari Cohens damer är inspirerande. För jag tänker som så, om jag inte klär mig som jag tycker om och i kläder som gör mig glad, när ska jag göra det? Snart dör jag ju...
    Tack för dina omtänksamma hälsningar nu när jag haft det vidrigt i och med lillens sjukdom och bortgång. Tack för att du finns.
    aino

    SvaraRadera