fredag 2 mars 2012

Fem saker ni inte visste om mig...

Eva i Aten har utmanat mig på sin blogg, att skriva ett inlägg om fem saker ni inte visste om mig ... som om det vore lätt ;-) Vad vet ni? Vad vill jag berätta? Det krävs lite tänkande det ... i slutet av en fullspäckad vecka. Nästan lite mycket begärt ;-)
Men ok:

  1. Jag läser, utan problem, upp-o-ner
  2. Jag är blyg - ibland
  3. Tjära - är nästan den go'aste doften som finns (tänk sommardag, nära vatten, fåglarna kvittrar...o en doft av tjära från båtarna ..)
  4. Jag har fått, delat, folkhälsopris i min kommun *stolt*
  5. Jag har sett filmen "Närkontakt av tredje graden" ca 24 gånger (kan slå fel på en eller två gånger åt endera håll)


Och nu är väl tanken att man ske ge den här utmaningen vidare. Men, om ni inte vet det (6:e punkten i listan då) så är jag emot att skicka vidare något som över huvud taget kan anses vara likt ett "kedjebrev". Många mår dåligt av det krav som det innebär och jag utsätter inte någon. Den som vill hakar på :-)



1 kommentar:

  1. Jätterolig läsning. Det är inte alltid man känner sig själv :)

    SvaraRadera