söndag 9 oktober 2011

FotoTriss - personligt













24 kommentarer:

  1. Tack så mycket och tack detsamma! Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  2. Dom två första bilderna förstår jag , men den tredje gör mej nyfiken?

    Ha en skön söndag, här skiner solen. Lissen

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentaren och jag skriver detsamma, snyggt tolkat. :-)
    Gillar fotbilden, har du snurrar lite på fotot?

    SvaraRadera
  4. Den sista bilden handlar om tro, personligt om något :-)

    SvaraRadera
  5. Erik: Nej ... men nu lurar jag på hur du menar? *klurar vidare*

    SvaraRadera
  6. Jag tyckte det såg ut som ett kors. Mycket vackert och ovanligt. Kul fototriss...

    SvaraRadera
  7. Jag gillar första bilden med det skrivna ordet.

    SvaraRadera
  8. Fin triss, gillar trean får en att tänka till, vacker.

    SvaraRadera
  9. Intressant tolkning och fina bilder.

    SvaraRadera
  10. Fint trissat men den sista undrar jag lite mera om :)

    SvaraRadera
  11. Nett: Ett lite udda kors om är så himla skönt i handen :-) Och en glasdroppe ... en droppe som symbol för livets alla tårar, av sorg OCH av glädje.
    Om inte det är svar på rätt fråga så e-posta mig gärna :-)

    SvaraRadera
  12. Fina bilder och en bra triss.
    //jonna d

    SvaraRadera
  13. Underbar triss på temat! Bilderna är så tydligt personliga och inga förklaringar behövs - frånvaron förstärker faktiskt bara den personliga touchen i mitt tycke! :)

    SvaraRadera
  14. Tack för din kommentar och detsamma till dig! Den första bilden känns högst personlig då jag själv skriver dagbok. :-)

    SvaraRadera
  15. En personlig triss - förstärks av frånvaron av beskrivning.... Vackert kors!
    Bra fotat!!

    SvaraRadera
  16. Fina symboler. Finte trissat. Vackert kors. Tack för att du tittade in hos mig!

    Får skriva anonymt annars kommer jag inte fram.
    http://elsasdotter.blogspot.com/2011/10/fototriss-152-personligt.html
    Ha det bra/Linnea

    SvaraRadera
  17. Fin redovisning av temat! Första och sista bilden förstod jag med en gång, men jag ser flera alternativa tolkningar i mellanbilden. Gillar kompositionen och bildbehandlingen i sista bilden.

    SvaraRadera
  18. Triss i personligt för din egenhet.. gillar vad jag ser.. hade först ingen aning om vad tredje bilden föreställde, men nu :)

    SvaraRadera
  19. Så fint och den sista bilden är min favorit. :)

    SvaraRadera
  20. Förstod genast tåren på korset - mycket vackert! Ja, hela trissen var fin!

    SvaraRadera
  21. Det var en fin och personligt tolkad triss.

    SvaraRadera