söndag 7 augusti 2011

Ane Brun

Det här är Ane Brun

"Lullaby for grown-ups"
" ... you can’t keep the sky from falling anyway ..."




Hon fascinerar mig. Rösten. Musikstilen. Hon får mig att tänka till, för jag kan inte bara gilla hennes musik, koppla av och låta den flyta förbi mig... Den kräver mer av mig. Det är skönt!
Hon kommer med en ny skiva nu i september: "It All Starts With One". Du kan se och höra ett smakprov HÄR!

Och DN hade en artikel om och med henne HÄR! En lära-känna-artikel. Som slutar med hennes kommentar:
"Att bli intervjuad känns så onaturligt. Som att gå och fika med någon och bara prata om sig själv. Det känns som att jag borde fråga dig något nu."
 

Skön kommentar!

Ta dig nu ut på nätets alla möjliga sidor (hemsidan inte minst) och lyssna på henne. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar